Kiskereskedelmi és Nagykereskedelmi feladatok teljeskörű ellátása rendezvény és fesztivál környezetben.
Értékesítési stratégia, targetálás |
---|
► A fesztivál elsődleges célcsoportjához illeszkedő értékesítési stratégia és kivitelezési terv készítése (POP UP store koncepció kialakítása ) |
► Az értékesítendő márka és termék adott fesztiválra és fesztiválcélcsoportra optimalizálása |
► A fesztiválhoz és a célcsoporthoz legjobban illeszkedő termékportfólió kialakítása |
► Értékesítőhelyek elhelyezkedésének adott fesztiválra történő optimalizálása |
Eszközmanagement és logisztika |
---|
► Értékesítési logisztika szervezése és teljeskörű kivitelezése |
► Az értékesítéshez szükséges eszközök disztribúciója felügyelete és szervizelése (saját szervízcsapattal) |
► Értékesítési helyek infrastruktúra tervezése, szervezése működésük zökkenőmentes biztosítása (áram, víz, szaniterek) |
► A hatályos rendeletek betartatása (NAV, NÉBIH, Állategészségügy, Tűzoltóság, Katasztrófavédelem) |
► Kézpénzhelyettesítő rendszerek felügyelete (bankkártya vagy fesztiválkártya) |
Marketing and Merchandising |
---|
► A márka optimális érdekképviselete |
► Disztribúció ellenőrzése célszámok biztosítása |
► POS és marketing anyagok kihelyezése , kintlétük ellenőrzése |
► Értékesítési promóciók leszervezése kivitelezése |
Aftersales |
---|
► Az értékesítés folyamatos nyomon követése, eredmények monitoringja |
► Teljes körű pénzügyi felelősség és elszámoltathatóság a megrendelő felé |
► Az értékesítési adatok feldolgozása, javaslat az esetleges módosításokra |
Referenciák: | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |